היוצרים 4, אור יהודה
היוצרים 4, אור יהודה

שאלות ותשובות

האם יש מינימום הזמנה?

לא, ניתן לבצע הזמנה באתר בכל סכום. יש לשים לב כי משלוח חינם יתבצע להזמנות מעל 199 ש”ח בלבד. שאר המשלוחים יתבצעו בעלות של 35 שקלים.

לאיזה איזורים אתם מבצעים משלוחים?

אנו מבצעים משלוחים לכל הארץ, ללא איזור אילת, ישובים מעבר לקו הירוק (למעט אריאל).

תוך כמה זמן אקבל את המשלוח?

זמן האספקה למשלוח מתבצע בהתאם למקום החלוקה. זמן האספקה לערים מרכזיות נע בין 1-3 ימי עסקים. זמן האספקה לאזורי הצפון/ אזורים חריגים כגון ישובים הוא עד 5 ימי עסקים.

יש לשים לב כי זמני האספקה אינם כוללים את יום ביצוע ההזמנה.

מה אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם בכרטיס אשראי, PAYPAL, ביט, או באמצעות הזמנה טלפונית עם נציג.

איך להחליף מזון לכלב | חתול ?

אנחנו ממליצים להחליף מזון בהדרגה, על מנת למנוע צואה רכה ואף שלשול בעקבות השינוי.
לקראת סיום השק הנוכחי לערבב בכמות עולה לטובת השק החדש.
בתאבון 🙂

מה עושים אם לא מצאתי מוצר מסוים באתר?
 אם לא מצאת את המוצר המבוקש באתר / אזל במלאי 
פנה אלינו בווטסאפ או בטלפון ונדאג לספק לך מוצר מקביל / חלופי בהתאם לצורך שלך.
האם ישנם עלויות להחזרה או החלפה?

תנאי ההחזרות וההחלפות יכולים לכלול עלויות, אך הן יכולות להשתנות בהתאם לסיבות ההחזרה או ההחלפה.

איך אני יכול לדעת אם המוצר מתאים לחיה שלי?

בעמוד המוצר יש מידע על המאפיינים ואופן השימוש המומלץ של המוצר. תוכל גם לפנות אלינו לייעוץ אישי ונשמח לסייע:)

האם המוצרים מגיעים עם אחריות?

כן, אנו מציעים אחריות על מוצרים מסוימים. פרטי האחריות מצויים בעמוד המוצר עצמו או אצל נציגי המכירות.

איך אני יכול לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?

על מנת לשנות או לבטל הזמנה, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונסייע בתהליך בשמחה 🙂

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

בהחלט, ניתן לבצע איסוף עצמי מהחנות שלנו שנמצאת ברחוב היוצרים 4, אור יהודה. יש לציין זאת בעת ההזמנה באתר או לבצע הזמנה טלפונית. איסוף של הזמנות מהאתר יתבצע ביום למחרת.

האם ניתן לבצע החלפה או לקבל החזר כספי על מוצרים?

ניתן לבצע החלפות והחזרות על כלל המוצרים, בהתאם לכפוף בחוק. החזר כספי יינתן כאשר לא מדובר במזון. במידה וההחזר יתבצע שלא כתוצאה מפגם במוצר יגבה דמי משלוח עבור ביצועו.

יש אפשרות להחליף מזון שאריזתו נפתחה?

ניתן לקבל זיכוי על שקי מזון פתוחים, בכפוף לתשלום דמי משלוח עבור ההחלפה. במידה ונוצל מעל 5% מתכולת השק, גובה הזיכוי יקבע באופן יחסי בהתאם לשימוש שהלקוח ביצע בשק.  יש לשים לב כי ניתן לבצע החזר של שק רק כאשר הוא באריזה המקורית שלו ועד כשבועיים מרכישת השק!

האם אפשר לרכוש בביטחון באתר הום פט סנטר?

האתר הוא ברמת האבטחה הגבוהה ביותר בעולם לרכישות אונליין. האתר מאובטח על פי תקן PCI, שמספק הגנה מקסימלית לפרטי כרטיסי האשראי שלך.
המלצתנו היא לבחור תמיד לרכוש באתרי מסחר אלקטרוניים העומדים בתקן PCI.

האם ניתן להירשם כדי לקבל הודעות על הצעות ומבצעים?

כן, ניתן להירשם לרשימת תפוצה כדי לקבל הודעות ומבצעים מיוחדים בלינק הזה

איך אני יכול ליצור קשר עם שירות הלקוחות?

ניתן ליצור קשר איתנו בכתובת הדוא”ל שלנו או במספר הטלפון שמצוין בעמוד היצירת קשר.
ניתן לשלוח בנוסף הודעה דרך כפתור הווטסאפ באתר ונשמח לעזור 🙂

האם תוכלו לספק תזונה מיוחדת לחיות על פי הצורך?

כן, אנחנו מציעים מגוון מותגי תזונה רפואית ופרא רפואית לחיות עבור צרכים מיוחדים כמו אלרגיות או בעיות בריאותיות.

אנחנו ממליצים לשוחח עם צוות המכירות שלנו לגבי התזונה המתאימה לחיית המחמד שלך ובמקרה הצורך לקבל ייעוץ מוטרינר, שירות אשר תוכלו כמובן למצוא אצלנו במקום 🙂

האם יש לכם מדיניות לתמיכה בעמותות להצלת חיות?

כן, אנחנו תומכים במוסדות ועמותות שמטרתם להציל ולסייע לחיות למצוא בתים חמים.
בעלי עמותה? נשמח לשמור על קשר ולשתף פעולה, דברו איתנו!

האם יש לכם מבצעים והנחות מיוחדות?

כן, אנחנו מציעים מבצעים והנחות מיוחדות מדי חודש. תוכל לעקוב אחריהם בעמוד המבצעים שלנו.